El projecte es modifica i transforma. Entrenem en grup a
"CAN MOSSENAIRE" tots els dissabtes a les 08:00.

 
Anem evolucionant, i gràcies a aquest projecte d'entrenaments
en grup, un munt de bones amistats van sorgint. Us demanem
un petit esforç: que cada setmana us apunteu, donat que els
que ho portem, per organitzar-nos, ens és bo comptabilitzar les
amigues i amics que serem cada dissabte, com més aviat millor.
http://inscripcio.mossenhoms.be
 
- També ens pots enviar "Una fotografia" teva, des d'on tu vulguis.

dilluns, 14 de desembre del 2009

Comença el fred i correm amb mossenaires

Repassem mentalment que dona de si un diàmetre d'uns deu quilòmetres que inspirin a la gent que ens fa costat, unes ganes de tornar-hi per tenir un record de boniques converses i entrenament distret.
Doncs bé, es va cap a llocs prou coneguts. envoltant camps de conreu prou bonics i innovem una mica dins el Bosc de Can Deu. La fotografia al quilòmetre 6.5 qm. i d'aquí a la Masia de Torre Mossèn Homs sense, ja esperar-nos. Bé, alguns si que esperem que no volem deixar a ningú perdut per aquests bonics camins, però els que volen anar més ràpid els deixem prou lliures, donat que es bo que tothom gaudeixi i sembla que aquesta fórmula funciona.

Un parell de canvis de ritme i com sempre ens venen amics de la ma d'altres amics, com és el cas en Salvador ens duu a dos nous mossenaires i la Montse també ens porta un nou amic, que esperem ens segueixin enriquint la trobada.


Fotografia a Sant Julià d'Altura



Aquest lloc ens queda clar que serveix per no deixar a ningú i moments després vindrà un petit canvi, que el tiet Agustí sempre encapçala, seguit ben prop de l'Antonio Blanco





Un canvi en pujada, prou interessant per mesurar les forces


Jose i Diego, després de la segona pujada

Marti i Martin al capdavant



En José Segura, fent costal al meu fill, l'Oriol que mica en mica es posa en forma




Jordi, Oriol i Jordi,


En Mirabet també ens ve a recollir, no sigui que ens perdem.


El Jordi Renom, tot un luxe compartir amb ell aquestes estones. L'Oriol li va encantar la conversa







En Toni ens ha fet un currículum per que el coneixeu una mica més. El que tinc que dir que d'ençà que el conec veig que ha agafat un gran nivell atlètic i que li agrada molt córrer i a l'estiu ens hem trobat pel camp entrenant i ve sovint i ens regala la seva companyia i bon fer.
Li ho agraïm.

En Toni diu;

"Hola Pep,

Aquí tens 4 cosetes de la meva trajectòria ....

Quant tenia 14-15 anys els meus padrins (Angel Ceada i Maria que ja coneixes) em van animar a ficar-me en aquest món.
Vaig començar a entrenar regularment i vaig començar amb ells a participar en alguna cursa popular i alguna que altra mitja marathon.

Jo vaig viure fins fa 8 anys al Prat i sovint entrenava amb el meu veí. Després quan vaig arribar a Terrassa i vaig veure tanta muntanya, camins i fantàstiques rutes em va agradar molt i encara he aconseguit gaudir més amb els meus entrenaments.

Vaig continuar amb els meus entrenaments per Terrassa en solitari però aviat es va animar un bon amic (Fernando i Mossenaire en algunes ocasions) per entrenar junts. Al poc temps un amic seu (Jose i també Mossenaire) es va unir als nostres entrenaments i és quan em va comentar això dels "Entrenaments Torre Mossèn Homs", a les poques
setmanes em vaig animar a anar als entrenaments de Torre Mossèn Homs i des d'aleshores pocs dissabtes he faltat, això farà una mica més d'1 any i sempre que pugui no em perdré aquesta gran cita, felicitats Pep.

No m'enrotllo molt més ja acabo jejeje, he participat també aquests dos
últims anys en la famosa Matagalls-Montserrat i continuo fent alguna que
altra cursa,mitges o caminates. Aquest pròxim any penso que serà bo perquè estic molt animat i molt content de conèixer a tanta bona gent y grans atletas, es fantàstic aquest món, si senyor.
Salutacions,
Toni"



si vols escriure al fòrum:   

Respondre al tema