El projecte es modifica i transforma. Entrenem en grup a
"CAN MOSSENAIRE" tots els dissabtes a les 08:00.

 
Anem evolucionant, i gràcies a aquest projecte d'entrenaments
en grup, un munt de bones amistats van sorgint. Us demanem
un petit esforç: que cada setmana us apunteu, donat que els
que ho portem, per organitzar-nos, ens és bo comptabilitzar les
amigues i amics que serem cada dissabte, com més aviat millor.
http://inscripcio.mossenhoms.be
 
- També ens pots enviar "Una fotografia" teva, des d'on tu vulguis.

dilluns, 28 de juny del 2010

Innovació a "Cals Mossenaires" "El Vídeo"


Com que m'he animat a treure la càmera de vídeo que tenia oblidada per casa, què millor que fer-ho a un dels llocs i amb qui més m'agrada: "Els Mossenaires".
Estem fent circuïts molt bonics, que tenim a les nostres ments; els tenim també retratats alguns i amenitzats per excel·lents amics. I ara, per arrodonir el món de la imatge hi posem una mica de vídeo per escampar les excel·lències del nostre grup. Tenim grans fotògrafs com en Rafael i Carles, i tots els que veniu sou part de l'èxit-
Hem fet el bonic circuït que ens baixa pel perímetre del camp de golf del Prat i culmina en el seu punt més allunyat, a l'àrea de pícnic de Castell Arnau, al costat dels mossos d'esquadra. Avui podeu seguir bastant part del circuït, com si estiguéssiu corrent amb nosaltres i t'animem a que vinguis sempre que vulguis.








Àlbum de fotografies que d'en Rafael Atienza;




















































































Com que és gràcies a tots vosaltres que anem creixent amb amics, de fa més d'un any que en Miquel Moreno ens va portar tot una colla d'amics i en aquest cas avui parlem d'en Maten, que és com l'hi agrada que l'anomenem. Avui duia la samarreta que li va costar d'aconseguir com és Cap de Rec, donat que és una prova molt dura, i enguany ha fet maratons, com és la de Barcelona i Empúries. La primera amb una marca excel·lent de 3h22 i la segona acompanyat de la Teresa i en Miquel.
També ve el seu germà i és una persona que sempre dona caliu a les trobades i a qui li estem profundament agraïts que sigui, ja, un habitual. Per molts anys Maten,




Ja dic jo que aquest invent nostre dels dissabtes val la pena; Soc molt feliç de saber que tinc la sort de conèixer persones com molts de vosaltres i ara més, sabent encara més detalls que ens ha passat en Maten.

El meu agraiment;

Ens deia en Maten;

Hola runners !
En Pep Moliner m’ha donat l’oportunitat de ser mossenaire de la setmana i una oportunitat com aquesta no es pot desaprofitar.
Em presento. El meu nom és Josep Ma Matencio, d’aquí el Nick de MATEN a corredors.cat. Com veieu no és massa original, però m’identifica fàcilment. Vaig camí de fer 48 anys, he nascut i visc a Sabadell, estic casat amb la Maria Jose (ho sento noies) i tinc un fill (l’Alex, de 20 anys) i una filla (la Mireia, de 17). Professionalment sóc advocat, tot i que acumulo una motxilla considerable de diferents activitats a l’esquena... i el que queda fins la jubilació !
Sempre m’ha agradat practicar esport. Quan era encara més jove jugava a futbet, futbol, frontó, squash, etc. fins que un dia em van donar un cop de peu a l’ull i em van provocar despreniment de retina. Com a conseqüència em van prohibir els esports de contacte. Vaig estar dels 25 als 30 anys sense fer esport, tot i que m’anava mirant a aquells bojos que corrien sols per la Gran Via de Sabadell, a qualsevol hora, fes fred o calor i pensava: Què avorrit ! Fins que amb 30 anys vaig provar, vaig començar a córrer, a comprar-me el primer cronòmetre, les primeres Air Pegasus, a fer els primers 10 kms, la primera Mitja Marató i per fi, dos anys més tard, la meva primera Marató l’any 1995: Mataró - Barcelona, amb final a l’Estadi Olímpic (3 H 29’). Des de llavors no he parat. Sóc un corredor mediocre però constant.
Fa un any i mig aproximadament vaig descobrir aquest “invent” d’en Pep Moliner. Crec que es mereixeria ser nominat per a un premi a la diplomàcia (i no per aquella collonada de capgròs al poble de Terrassa). Ha aconseguit reunir en una mateixa activitat a senyors-es de Terrassa i homes-dones de Sabadell !!! Per aconseguir-ho ens convoca en un lloc neutral (Mossam Homs) i fem un circuit que habitualment es 50 % Sabadell (el recorregut més maco) i 50 % Terrassa (el que resta). No hi ha ritmes que angoixin i es respira un ambient formidable . No cal dir que ara estic enganxat i dissabte al mati toca continuar matinant. Gran idea Pep !
Fins el proper dissabte !!!

MATEN