El projecte es modifica i transforma. Entrenem en grup a
"CAN MOSSENAIRE" tots els dissabtes a les 08:00.

 
Anem evolucionant, i gràcies a aquest projecte d'entrenaments
en grup, un munt de bones amistats van sorgint. Us demanem
un petit esforç: que cada setmana us apunteu, donat que els
que ho portem, per organitzar-nos, ens és bo comptabilitzar les
amigues i amics que serem cada dissabte, com més aviat millor.
http://inscripcio.mossenhoms.be
 
- També ens pots enviar "Una fotografia" teva, des d'on tu vulguis.

divendres, 22 d’abril del 2016

La Rosella torna a la primavera

Quan veus les primeres roselles, saps que la primavera treu el nas, i que la meravella de la naturalesa ens fa adonar que estem envoltats de coses meravelloses i quan a algú li vols demostrar estimació, el que s'acostuma a fer és regalar flors. Doncs bé: la natura us fa aquests regals a tothom, donat que segur que us fa feliços veure com la vida és més bonica si hi ha flors.

Hem volgut anar a Sabadell per camins que valen molt la pena i que ens agraden i ensenyar-vos, als qui no ho coneixeu, la Masia de Can Deu i si algun dia us ve bé, visitar-la per dins.

Ens agrada veure l'antic sistema per fer brollar l'aigua que va sota terra amb un molí i l'aigua que va a la bassa, on ens farem la fotografia de família.

L'entrenament en la seva línia habitual, en la qual veiem a la gent feliç, tot i fer 10 quilòmetres que als que no estem massa entrenats, ens costa, però gràcies a portar-vos prop, es fa possible i tothom acaba molt i molt bé.

La Rosella dona un acoloriment increïble als nostres camps i el groc d'aquesta planta, i el blau d'aquest cel, i el verd d'aquesta herba. Ah, i en Toni Granados : la nostra bandera d'avui

I iniciem ho de cada dissabte: la conversa que vam deixar la setmana passada

I la coneixeu? com et dius? ahh !! Esther Alastuey . Doncs, la nostra flamant "Mossenaire d'honor" i ens ve directament de la capital mañica: però no avancem esdeveniments que ens ho explicarà fantàsticament al final.

Enmig de les dues Mariones: l' Esther queda nominada "Mossenaire d'honor"

Xavi Miquel, Anna i Mariona

I com dèiem: el nostre Mossenaire ADF

I en Toni i la Gemma fan la prèvia

I la colla dels Egaramossenaires, que entrenem fa anys plegats.

I arriba toga una institució: en Josep Mirabet I en Quim i en Flynn.

I arrenquem; Pepe, Oscar, Hassan, Carmelo, Jordi, Víctor

Pepe, Oscar, Carmelo, Victor, Jordi

Anna, Mariona, Isabel, Quim, Montse

Miquel, Antonio, Miguel

I l'Esther, de rosa. La Mariona, de taronja

Manuel i Gemma

Marc i Oriol

Una fantàstica alegria, veure de nou corrent al nostre gran mossenaire en Xavi Miquel

Mariona i Esther, amb un molt bon estil

Carlos, Anna, Miquel, Mariona; a cruïlla on ens reagrupem per continuar plegats.

La Loli que a l'endemà va quedar tercera a la Cursa urban salomón de Barcelona a la categoria màster 50. La felicitem totes les teves amistats mossenaires.

El podi del 17 d'abril de la Loli, a la Cursa Urban Salomón l'endemà. Enhorabona!!

Antonio Mayorgas i Andreu Suarez

Gemma i Carme Valldeperas

José Salas

I un tradicional reagrupament mossenaire

Doncs si: aquí teniu als capdavanters al primer progressiu fet intensament. Miquel Paradell , Juan Miguel , Miquel i Marc. El nostre primer podi d'avui.

I què serien els progressius, si els capdavanters no van a la cua. Sempre diem que el fet de no deixar mai a la cua, és el que fa del projecte un èxit de moment, i que es torni a la cua, fonamental per no oblidar a les nostres amistats mossenaires. Gràcies de nou

I la nostra bandera ben portada, amb en Toni Granados al costat dels Marcs

Gemma i Loli. Si abans felicitàvem a la Loli, ara també ho farem a la Gemma que l'endemà també es va enfilar a un podi.

Gemma, Segona de la general a Trail Ermites d'Olesa, 26km amb 1500+ Enhorabona de part de mossenaires !!!

Vol dir que els nostres entrenaments no afecten el vostre rendiment i si ho fan, ho són en sentit positiu.

Les Mariones. Si abans teníem una gran Mossenaire, la Mariona Linares , de fa un parell de setmanes s'ha afegit al projecte una nova amiga.

I la nostra nominada avui, Esther, cap a ser proclamada Mossenaire d'honor al costat de la Carme

David i Andreu, dos bons amics.

Una gran quantitat de públic s'aplega sota els arbres per veure passar aquesta gent que travessa el territori amb pas ferm.

Inma i mossenaire que no recordem nom, seguides de la Isabel Joaquin, Juan Miguel, Miquel, Miguel, Javi

Passant per sota el pont, avui més d'una i més d'un hem xiulat, provocant un ressò que mai s'havia produït abans. Quina originalitat, oi?

L'Esther i la resta de mossenaires, a una pujadeta que ens duu directament a la veïna ciutat de Sabadell, que sovint unim corrent "mossenaires"

Loli, Laura, Marc

Ja som a Ca n'Oriac, de Sabadell i passem per l'avinguda de Matadepera, llocs prou coneguts per tothom que sovinteja "mossenaires"

La colla avança imparable cap a un destí segur

La cua en aquests moments, era en Joaquin i en Miquel: a fer-li costat.

No sabem si passa res: segurament no. L'Andreu està molt fort

Els rètols ens donen pistes d'on anem i el que veurem, almenys des de fora. La Masia de Can Deu: Museu de La Vida al Camp i a on existeix un centre d'Educació Ambiental

Esther, amb pas ferm cap a la seva proclamació

Mariona, Esther, Carme i al fons la Mola

En Quim amb en Flynn, a punt de pujar les escales que ens portaran fins a la Masia

El Moli, ben conservat i funcionant

En Toni Granados , a punt de fer el desplegament de la bandera

Carlos Salmerón

Mariona

Tensant la Bandera Mossenaire

Tot a punt per la foto de família

Una mica seriosos se us veu. Esteu cansades o cansats?

Ves per on, tenim un mossenaire nou

L'aplaudim i li donem la benvinguda. En Toni

I moment estel•lar de conèixer a la Mossenaire d'honor

Queda proclamada...

L' Esther Alastuey , Moltíssimes gràcies!!

Ens agrada aquest moment. Tots amb cara contenta i riallera, i entorn inigualable a la Masia de Can Deu de Sabadell

Un bon raig d'aigua de la terra, del pou de la masia, per regar la sembra

Fent un mica de turisme

El tema sembla interessant

Amb l'Antonio, Carme, Esther marxem d'un lloc molt bonic on segur tornarem

En Josep Maria Antentas bon coneixedor de tot això, m'explicava qui va inaugurar el museu i va ser un príncep i les vegades que ell mateix ha estat aquí que n'ha estat un munt, Per això és un il•lustre Sabadellenc alhora que gran Mossenaire

Passem per Sant Vicenç de Verders

I el lloc es torna a repoblar. D'aquí quaranta anys el veurem igual que abans. Hi pensarem.

En Toni , ara de cara amunt

I el típic Quality Moment, amb en Miquel anant a buscar la cua

I a Sant Julià d'Altura es refrescarem a les diferents fonts

L'Esther

La Mariona fent uns ulls curiosos.

I gairebé l'entrenament està fet i ara queda acomiadar-se

I refrescar-se a la font, com fa en Xavi Pons . La Tere, en primer terme: ja és una habitual a la trobada. Gràcies!!

Carme, Isabel, Esther, Anna, Inma, Txell La Tere... ah, i les Mariones!!

Fantàstiques!!

Miguel i Sebas, vestits de mossenaires al damunt del seu cotxe i amb el banderí de Granada.

Fa poques setmanes que ve i ja veiem que fa gran el projecte, i més quan la llegireu, us encantarà: segur.

Recordo que anava patint i sola pujant pel camí del golf. Quan veus que repeteixes, ja sabem que t'agrada la bona gent que té costum de compartir tots els dissabtes. Agrair-te el teu escrit i sobretot desitjar-te el millor

16 de abril de 2016 un sábado capicúa y soy nombrada Mossenaire d'honor! Hace poco más de 6 meses que me calcé las zapatillas por primera vez para salir a correr durante nuestras vacaciones familiares de verano. Decidí salir correr cada día por el paraje tan bonito que me rodeaba en la costa brava con el fondo precioso de las Islas Medas. Era un camino de tierra de 3 km. Cómo me costaba! Hasta sufrí alguna sobrecarga... pero reconozco que me enganchó!

Yo soy de Zaragoza, nací hace 33 años en la capital mañica y desde hace 12 años vivo en Terrassa. Mi pasado atlético no viene del running sino de la natación, pero como os acabo de explicar, bastaron 15 días para engancharme a salir a correr.

Pasadas las vacaciones, ya en Terrassa, me propuse seguir corriendo, combinándome el tiempo para los entrenos como podía. Mi familia está enZaragoza y durante la semana lo tengo complicado para poder hacer un entrenamiento con más gente, así que aprovecho los ratos de extraescolares de mi hija para poder salir a entrenar. Eso sí, he "engañado" a mi marido yme acompaña en casi todas las cursas, él es mi liebre.

Una muy buena amiga, Nuria, me propuso participar en la Cursa de la Dona que era en el mes de septiembre y ahí estaba yo, colocándome mi primer dorsal!

Decidí que ya que salía a entrenar 2 o 3 veces por semana, haría una carrera cada mes. Ese sería mi objetivo. Mis entrenos eran de 5km, así que las cursas también, aunque ya me he aventurado con alguna de 10km.

Me inscribí en septiembre a la cursa de la Dona de Terrassa 5km, en noviembre a la Jean Boin de Barcelona 5km, en enero la Santi Centelles 5km, en febrero Vías Verdes Girona 10km, en abril Cursa Social Terrassa 5km, y en mayo me espera la cursa Dir-Guardia Urbana de 10km en Barcelona.

En el cole de mi hija, concretamente en su clase, hay varios papas y mamas que corren, y corren mucho.

Lourdes Vivo, fantástica persona, amiga y madre y me explicó que ella salía a correr los martes con el grupo de Anna Cos y los sábados cuando le era posible subía a Mossenaires.

Yo le comenté que entresemana lo tenía bastante complicado ir a entrenar con el grupo de Anna (ya me gustaría)...!

Me explicó en que consistía el grupo de Mossenaires, todos los sábados a las 8h, en la masía de Mosén Homs, buen rollo ,hablando siempre con unos y con otros, corriendo por caminos fantásticos y 10km de entreno, una forma de comenzar el sábado a tope de energía positiva! Hiciera sol, frío, nevara o lloviera.

Para mí era un reto muy grande e importante, pues hasta ese momento todos mis entrenos habían sido de 5km y alguno de 8km, por ciudad en asfalto, pero la curiosidad y el entusiasmo que me transmitió Lourdes hizo que le dijera que después de la Santi Centelles subiría a entrenar con ella, lo quería probar!

Ella en ese momento se estaba preparando para hacer su primera Media, la de Terrassa!

El 06 de febrero de 2016 fue mi primer contacto con el grupo de los mossenaires! Lourdes me presentó al grupo de chicas que corría con ella los martes; Mariona, Txell, Carme,Inma, Cinta, Anna ... Por supuesto al Pep Moliner y todos los que estaban a sualrededor. (Disculpad que no recuerde el nombre de tod@s)

El primer díade entreno fue tremendo, un recorrido genial, muchas risas pero yo... yo no veía el final! No había desayunado (gran error), me había abrigado demasiado y casi me da algo! De hecho tuve que parar porque me maree y acudieron a mi encuentro varias personas, mil gracias a todas ellas. Pero sabéis que? Que el entreno me encantó y a Lourdes le dije, el próximo sábado REPITO.

El siguiente sábado ahí estaba de nuevo. Fue un recorrido duro, Can Candi! Yo no lo conocía. Escuchaba al grupo decir que iba a ser durillo... pero no me imaginaba lo DURO que en realidad iba a ser!

Lourdes no pudo venir pero el grupo que me había presentado la semana anterior vino a saludarme como si ya fuera una más y me hicieron sentir de maravilla.

La subida de Can Candi fue durísima, agradeceré a Javier sus palabras de: Noia, vine al meu costat, al meu ritme i veuras com poc a poc arribem a dalt. Y así fue! Él ese día llevaba la mochila con la bandera de mossenaire y, aunque no se si lo recordará, le estoy muy agradecida por haberme llevadohasta la cima! El camino de vuelta fue mucho más fácil!

Y si, desde ese mes de febrero excepto dos semanas en semana santa no he faltado a ningún entreno.

Cada sábado he tenido y sigo teniendo pequeñas anécdotas, Pep me ha preguntado unas cien veces mi nombre... y yo se lo he respondido otras doscientas, he recibido palabras de ánimo cuando por aquellas cuestas mis piernas no dan para más, he conocido a gente maravillosa y desde hace dos semanas otra amiga, Mariona se ha unido a estos entrenos de los sábados!

Es maravillo ver la cantidad de caminos que hay por aquí, al lado de casa. Aunque reconozco que no conozco casi ninguno y sería incapaz de volver sola al coche ...

Me hizo mucha ilusión, al mismo tiempo que vergüenza, que Pep pensara en mi para hacerme Mosenaire d'honor.

El grupo de mossenaires se compone de gente fantástica,sana, alegre, con ganas de pasar un buen rato, charlatanes todos! La verdad es que estoy encantada de haber conocido un grupo así con quien compartir las ganas de correr, hobbie que nos encanta, el running!

A corto plazo me planteo cursas de 10km, y poco quien sabe si alguna de 15km. He leído bastantes libros de running los cuales me han motivado un montón. Me encantaría en un par de años estar preparada para hacer la primera media! La verdad es que es algo que me haría muchísima ilusión pero que evidentemente a día de hoy ni por asomo lo veo.

También me encantaría hacer algunacaminata solidaria, un tipoTrail Walker Montserrat –Matagalls ... alguna con un nivel menos dificultoso apta para mí.

Mi gran reto lo tengo a muy largo plazo, dentro de 6 años, cuando cumpla mis 40 primaveras. Sí, me encantaría estar preparada para hacer una maratón, la de Barcelona. Este año fui de espectadora, siguiendo a un grupo de padres delcole de mi hija que la corrían y fue un subidón total! Y además cuando vi a Mariona con Anna, la ilusión que tenían, como estaban alcanzando ser finisher de esa prueba... me dije, sin prisa y sin pausa, cada entreno suma, cada km es importante, esfuerzo y recompensa... marzo de 2022 ojalá pueda estar ahí, en el arco de salida.

Esther Alastuey Terrassa, 16/04/16

http://josepmoliner.com/chiptiempo.gif

http://josepmoliner.com/centreMedicAvinguda.gif

vols el teu banner?