
Ens deia l'Enric, que van passant els anys i sempre veu algun recorregut nou que no sabia, i ja és això en el nostre projecte, fer varietat i tot i que sempre sortint des de la Masia de Torre Mossèn Homs, el nombre de combinacions és limitat i sempre tenint en compte que el nostre llindar està als deu quilòmetres. Però, sempre el que més ens agrada que gaudiu de la companyia i quedeu amb ganes de tornar. De fet sempre tenim gent nova que ens agradarà conèixer.
El Dinosaure d'en Roc Alabern ja fa temps que el tenim i ben cuidat i conservat, està a les portes de Terrassa i podreu gaudir de les fotografies de record i del vídeo, per anar fent història. Ús agraïm l'atenció i fins aviat.

La Loli Roldán avui serà l'abanderada Mossenaire

Loli Roldán




Manuel




Nico i Manel

Marga, Inma, Oriol, Javi, Eva

Marga, Inma, Oriol


I arriba en Carmelo

Eva i Núria

Isabel, Conxa, Pau, Loli

Jordi

Quim i José Manuel

Conxita, Josep Maria

Francisco

Can Motlló, una masia a punt d'estingir-se







Albert i Isabel, ajudant a estendre la bandera Mossenaire

Ja a punt, amb la Jil, Jordi, Enric en primer terme

I volem aplaudir un aniversari: el de la Loli Roldán

Loli Roldán Mossenaire d'Honor del 2016


Gràcies Loli!!! per molts anys!!


I al costat de la Loli, aplaudim a tots els aniversaris




El Dinosaure d'en Roc Alabern, és pels Mossenaires un lloc on de tant en tant ens agrada veure de prop, perque ens dediqui la seva mirada de ferro. Gràcies a tothom


I li demanem a en Carmelo un bon acuidit

Gràcies Carmelo. Ets fantàstic!!

necessitem aquests moments de riure


I aquest magnífic can, és en Sherlock, que sempre està entre nosaltres. Sempre amb la seva mestresa, l'Eva

I la Loli i la Isabel

Loli, Francisco, Anna, Pascual, Fernando

La Loli amb la Mossenaire Major!!!, l'Anna Cos

Conxa, Jordi, Manuel, Montilla

Jil, Txell, Inma, Carme

Molts dies ens trobem els Sabadellencs de Can Llong

Fent una bona excursió, com tots els dissabtes i que ens trobem, molts més anys més

Això ja fa ja sembla un lloc de postal

La Pepi, cosina del meu pare

Ens trobem amistats, com en José Luis

La Isa, saludant en José Luis

I van les darreres des del camp base

I ens acomiadem fins el dissabte vinent!!

I la Jil es queda una samarreta Mossenaire, i ens fa molta il·lusió, danvant la Masia de Torre Mossèn Homs. Anem fent amistats!!!

veure vídeo. https://youtu.be/_na4WduQSlY

veure circuit. https://www.strava.com/activities/2354503527
|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Gràcies per tenir aquest espai en compte i t'emplacem sempre que vulguis a acompanyar-nos, tant entrenant per molts llocs, com amb tot tipus d'escrits així com a esmorzars i molts temes anar inimaginables i esperem que et sigui útil. Encara que la part més important és l'Entrenaments Torre Mossèn Homs - Terrassa a les 08:00. És molt bo trobar altres elements per afavorir el nostre plaer per fer esport plegats.
Gràcies per tot i fins aviat.
Mossener