El projecte es modifica i transforma. Entrenem en grup a
"CAN MOSSENAIRE" tots els dissabtes a les 08:00.

 
Anem evolucionant, i gràcies a aquest projecte d'entrenaments
en grup, un munt de bones amistats van sorgint. Us demanem
un petit esforç: que cada setmana us apunteu, donat que els
que ho portem, per organitzar-nos, ens és bo comptabilitzar les
amigues i amics que serem cada dissabte, com més aviat millor.
http://inscripcio.mossenhoms.be
 
- També ens pots enviar "Una fotografia" teva, des d'on tu vulguis.

dijous, 11 de juliol del 2019

Font de la Tartana i...

Destí: la Font de la Tartana i agrair als nostres amics Joan Forte pel disseny del circuit i a l’Albert Perpinyà pel reportatge multimèdia.

A l’hora de la foto, en Joan ens ha dedicat unes paraules que podreu llegir a aquest mateix reportatge.


Molt agraïts a totes i tots vosaltres i de dissabte ens tornem a veure. Fins aleshores: sigueu feliços!!!















l’Albert ens ha fet aquest reportatge i li ho volem agrair


en Joan ha fet un discurs:

“Font de la Tartana.
Anada per asfalt i tornada per pista, si m'arrben a punxar una mica més, ja em veia pujant a
Mont-Rodon.
En el moment de la foto de grup vaig tirar la casa per la finestra, vaig convidar a una birra a tots el que portaven la samarreta del Mossenaires, abans vaig fer un cop d'ull, ehh!.
Estic en deute amb en Xavi Pons.
Com sempre un ambient immillorable.
Agrair a l'Albert pel reportatge que ens ha fet.”



jo no se vosaltres: jo en conto un












[img][/img]























































































©albertperpinya




 

 

 

 vols el teu banner?  

si vols sortir al final dels cròniques, pregunta com fer-ho

et fem el teu banner a Mossenhoms.be



disseny.banner.terrassa@recursor.net


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per tenir aquest espai en compte i t'emplacem sempre que vulguis a acompanyar-nos, tant entrenant per molts llocs, com amb tot tipus d'escrits així com a esmorzars i molts temes anar inimaginables i esperem que et sigui útil. Encara que la part més important és l'Entrenaments Torre Mossèn Homs - Terrassa a les 08:00. És molt bo trobar altres elements per afavorir el nostre plaer per fer esport plegats.

Gràcies per tot i fins aviat.

Mossener