El projecte es modifica i transforma. Entrenem en grup a
"CAN MOSSENAIRE" tots els dissabtes a les 08:00.

Anem evolucionant, i gràcies a aquest projecte d'entrenaments
en grup, un munt de bones amistats van sorgint. Us demanem
un petit esforç: que cada setmana us apunteu, donat que els
que ho portem, per organitzar-nos, ens és bo comptabilitzar les
amigues i amics que serem cada dissabte, com més aviat millor.

http://inscripcio.mossenhoms.be

- També ens pots enviar "Una fotografia" teva, des d'on tu vulguis.

divendres, 31 d’octubre del 2025

Castellarnau i Torrebonica amb Mossenaires

On hem anat?. Abans en dèiem els gronxadors, i rau a Castellarnau i ens agradava fer un traguinyol a la font i era una bona àrea de pícnic. Avui dia, ni gronxadors, ni font i amb prou feines àrea de pícnic. Això sí, nosaltres encara hi anem, perquè ens agrada aquest indret i és a mig camí del nostre entrenament. Posem esperances que algun dia millori pel gaudí de la gent.

El nostre Mossenaire més jove, en Roc Torrente ha estat el portador de la bandera. Gràcies, Roc.
La bandera caminaire ha estat conduïda per la Raquel Medina. Gràcies, Raquel.

Els recorreguts, que són aquí penjats, els uns hem anat a Castellarnau tot corrent, i caminant han anat a donar un tomb per Torrebonica, portats per en Mirabet amb un parell de fotografies ben boniques per recordar el moment i dia d'Emilio Sànchez Porcuna, que és el nostre Mossenaire organitzador de la Runneada, junt amb una bona colla d'amics, i aquesta "Runneada de Cap d'Any" es fa per Sant Silvestre i durant quinze anys seguits i que enguany ha rebut un premi important a la nostra ciutat de part de l'Ajuntament i del diari de Terrassa, com és "Premi a l'esdeveniment Esportiu de l'Any". Vol dir que tot un honor que sigui un Mossenaire més, com ho sou totes i tots. Per cert, el que escriu ara entrena els diumenges amb els Nenazas Running Club, que són els que hi són darrere perquè funcioni com ho està fent..

Bé, tan sols convidar a qui vulgui al nostre projecte a venir, sigui de l'edat que sigui, i vingui d'on vingui, donat que tothom és benvingut. Això , us podreu apuntar gratuïtament ara i sempre cada setmana al lloc de sempre: https://inscripcio.mossenhoms.be . Gràcies