El projecte es modifica i transforma. Entrenem en grup a
"CAN MOSSENAIRE" tots els dissabtes a les 08:00.

 
Anem evolucionant, i gràcies a aquest projecte d'entrenaments
en grup, un munt de bones amistats van sorgint. Us demanem
un petit esforç: que cada setmana us apunteu, donat que els
que ho portem, per organitzar-nos, ens és bo comptabilitzar les
amigues i amics que serem cada dissabte, com més aviat millor.
http://inscripcio.mossenhoms.be
 
- També ens pots enviar "Una fotografia" teva, des d'on tu vulguis.

dilluns, 16 de novembre del 2009

Vacarisses hi és representada.

Els dels circuits més pintorescs que fem, tot i que el fem sovint en sentit nord, aquest dissabte era cap el sud que anàvem. A la font de la Moreria no ens aturem, en altres motius per què ningú te sed. Venim beguts de casa, i el rierol ens acompanya en tot el descens fins al punt on el grup es torna a fer compacte. Fem una mica de pujada i continuem baixant, que ens fa preveure que com més es baixa, més pujada ens esperarà.
Ara si, encarem la pujada i es comencen a veure com l'entrenament s'endureix i algun mossenaire posa el peu a terra i camina, per garantir arribar dalt. Si, ara ja som a l'ària de lleure de Sant Julià, lloc on arribem aquest cop en poc menys de quatre quilòmetres a les cames. Fem la fotografia de record i ens dirigim a la font de l'Argelaguet i oblidem que el pas per l'Olivera ara no es pot passar i fem un quants metres endavant i altres tants enrera. A partir d'aquí ens anem ara si fins la font per llocs bonics i d'aquí.





Bé, dir que prèviament i com que m'agrada pujar des de casa a l'alçada de la plaça Catalunya hi havia en Rafel i passat el Monument de la Dona Treballadora venia en Carles López, que ves per on venia des de el barri del segle XX: quins estats de forma més fenomenals !!



Em sembla que ets dius David, tot i que ara no ho recordo. Ve sovint i li agrada l'invent mossenaire



descens pel torrent de Gotelles



Casimir i Antonio


Fent pinya





Tornem a engegar

i les pujades, què ?














i en Cayetano ens va dur a la seva filla i vol dir que tenim nova mossenaire



Estic content per que molts amics ens venen a visitar i aquest dissabte des de Vacarisses va venir l'Eduard. Els que el coneixeu sabeu que el seu tarannà, amb tot el que fa, se'l fa una persona interessant, amoïnada i amb ganes de servir a la gent amb tot el que pot, sense esperar res a canvi. És participatiu i amb molts col·lectius el seu ajut és molt important.

Aquestes darreres setmanes als mossenaires els demano si poden fer-me el seu currículum atlètic i tinc la sort de que el tinc i ara us l'adjunto per que el conegueu una mica més.
Em comenta l'anècdota de "El Corte Inglés"

Bé, aquesta cursa que abans no aconsellava, pel munt de gent i les irregularitats a l'hora de córrer i un llarg etcètera, ara si, que trobo que anar-hi, com feia jo, amb els meus fills els donava la possibilitat de no sentir-se en cap moment sols i fer una llarga distància.
Què passava ? que el primer any veig que em ve una persona a la que no coneixia de res, vestit amb l'equipament del meu estimat antic club, la Unió Atlètica i com que veia que jo anava vestit com ell, es va apropar a saludar-me. El seu pel llarg i la barba forma part d'una imatge molt agradable. Doncs bé, cada any i en van ser tres, quan arribava a la recta d'escalfament esperava trobar-me l'Eduard i com per art de màgia, sempre apareixia i vam arribar a córrer plegats, això si: a tope.





Que ens deia l'Edu i al qui li agraïm:

"Hola Pep,

T'envío 4 dades bioatlètiques, posa-les com et sembli...

-Vaig començar a córrer, com molta gent, participant a les curses de Festa Major de Terrassa i del Corte Inglés, cap als anys 89-90.
-Des del 2001 estic corrent de forma més continuada, des de llavors, no he parat.
-M'agrada participar a curses populars, darrerament m'he proposat descobrir curses que no he fet mai.
-Fins ara, he participat en curses curtes (milles, 5Km...), 10.000 i mitges maratons...i curses infantils acompanyant les meves filles. 10.000 és la distància que més m'agrada i en la que em trobo més bé.
-M'agrada córrer per sentir-me viu.
-Col·laboro en la organització de la cursa de la campana de Vacarisses.
-Encara que sóc car de veure (pel fet de viure a Vacarisses vinc poc), fa uns quants anys que vaig anar per primera vegada a córrer a Mossèn Homs, per això em considero un Mossenaire més.

Pep, no t'oblidis de comentar que ens vam conèixer a la gran cursa del Corte Inglés...

No sé si a l'explicar-t'ho així et dono massa feina, pots posar-o com vulguis, retallar el que et sembli...tu mateix.

Per cert, avui a Sant Vicenç dels Horts he fet 39'35, això va millorant. Encara que, de moment, no surto a les llistes de classificació.

Salut,
Edu




Si vols fer algun comentari, pitxes els

Respondre al tema
... i et registres gratuitament