El projecte es modifica i transforma. Entrenem en grup a
"CAN MOSSENAIRE" tots els dissabtes a les 08:00.

 
Anem evolucionant, i gràcies a aquest projecte d'entrenaments
en grup, un munt de bones amistats van sorgint. Us demanem
un petit esforç: que cada setmana us apunteu, donat que els
que ho portem, per organitzar-nos, ens és bo comptabilitzar les
amigues i amics que serem cada dissabte, com més aviat millor.
http://inscripcio.mossenhoms.be
 
- També ens pots enviar "Una fotografia" teva, des d'on tu vulguis.

dilluns, 13 de setembre del 2010

11 de setembre, corrent amb amics

Dissabte, 11 de setembre: la Diada Nacional de Catalunya i els "Mossenaires" no deixen de córrer en un dia tan important, una bona manera de celebrar-ho és estar amb amics.

Com sempre diem; si és dissabte i son les 08:00; estem a Torre Mossèn Homs.

Nova jornada on fan acte de presència una bona representació de les amistats que tenen per costum venir a entrenar. Avui, a més, noves incorporacions com ja ve sent habitual, i en aquest cas tres noies que han vingut les unes de la ma d'amics, altres aconsellades per bons amics, com son la Mireia i la Isabel, i una tercera amiga que no vam tenir el plaer de conèixer.
També en Pere, ha vingut amb en Joaquin; un ultrafondista que hores d'ara deia estar desentrenat.

I com sempre, perdoneu si ens deixem de mencionar-vos, donat que ja som tants que només sabrem qui sou a base de que aneu venint i de fet el nostre agraïment per haver volgut compartir aquesta estona tots plegats.

Bé, d'aquí que la nostra ombre s'allarga i cada cop tenim més coneguts.


El circuit, tot i que conegut, una mica diferent i amb boniques vistes, passant per llocs acollidors com deu reflectir la col·lecció fotogràfica. Fem un total de 10,580 qm. en poc més d'1h05.














































Un dia va venir en José, un altre dia ja venia en Toni i ara els tres amics ja son de tots. L'Alberto, un esportista de soc a rel, que te'l pots trobar damunt la seva bicicleta qualsevol dia, el vaig conèixer competint en una cursa al Cros d'Artés




L'Alberto ens ha fet el bonic relat del seu currículum esportiu i li donem les gràcies.

Deia l'Alberto;

Holal Mossenaires,

Aprofitant l’honor de ser Mossenaire de la setmana a l’11 de setembre, Visca Catalunya!

Soc Alberto Lao, fa 4 anys que vaig decidir per primera vegada córrer amb la gent del TerrassaSport, però no m’ho vaig prendre de manera mes prolongada fins fa 2 anys animat pels companys de fatiga el Toni i Jose, els que em van fer vindre al mossèn homs i fins avui formo part d’aquest gran grup.

A part del running la meva passió es el ciclisme, on vaig competir fins al 21 anys. Avui dia m’agrada també el senderisme, una afició que comparteixo amb la meva parella, omple la me vida esportiva.

Curses mes important dos Mitja de Terrassa, diverses curses de 5km pel Valles, i fins i tot una cursa de l’Arena a Bilbao de 12 km. També una Matagalls-Montserrat omple la meva participació recent al mont de l’esport.

Agrair al Pep per aquest gran grup que ha format. Felicitats!

Alberto