El projecte es modifica i transforma. Entrenem en grup a
"CAN MOSSENAIRE" tots els dissabtes a les 08:00.

 
Anem evolucionant, i gràcies a aquest projecte d'entrenaments
en grup, un munt de bones amistats van sorgint. Us demanem
un petit esforç: que cada setmana us apunteu, donat que els
que ho portem, per organitzar-nos, ens és bo comptabilitzar les
amigues i amics que serem cada dissabte, com més aviat millor.
http://inscripcio.mossenhoms.be
 
- També ens pots enviar "Una fotografia" teva, des d'on tu vulguis.

divendres, 7 de febrer del 2025

Plans de Ca n'Arnella i Font de la Tartana amb Mossenaires

Avui ha estat, com sempre, una trobada per no oblidar, i donat que heu estat protagonistes gràfics d'un entrenament que forma part del projecte d'entrenaments en grup a Torre Mossèn Homs que entre tots anem perllongant en el temps. Els ajuts que hem rebut pels que heu portat els grups com en Joan Forte i en Josep Mirabet, aconsegueixen trobar aquest equilibri entre tots qui s'apunta i aconseguint anar tots junts a llocs, que tot i ser repetits al llarg dels anys, el que aconsegueixen és que ens hi trobem bé, sobretot pels qui hi participem. La modalitat de trobada en la que anem a buscar la cua, que vol dir que esperem a qui no va tan de pressa com nosaltres, és part de l'èxit. Fem menció especial de les amistats que ens han enviat una bonica col·lecció de fotografies, com José Crespillo, Eva Cantero, Pau Margarit, Marta Cirera, Antonio Ribell, José Manuel Garcia. Gràcies, amigues i amics per les fotografies que han fet de nou un dia històric.
Volem agrair a en Fran Frutos i Joan Carles Magdaleno, que ens fan el registre de qui ve, apuntant a tothom per deixar constància dels que hem estat els uns al costat dels altres i sobretot els que veniu a fer bonic el projecte d'entrenaments en grup a les 08:00 en punt tots els dissabtes de l'any.
També en Carmelo Luque, que els diumenges fa una trobada matinera per caminar a bon ritme, i que et porta pels entorns de Terrassa i veure sortir el sol i que també ens anima i posem fotografies de la trobada.
Al grup Runparadis, amb els que alguns de nosaltres també hi anem i veureu al llarg d'aquest reportatge la darrera sortida d'aquest diumenge.
Als que ens envieu coses dels vostres entrenaments, i que tot i ser Mossenaires no podeu venir i us agrada enviar-nos fotografies que deixar constància dels vostres entrenaments, com Carme Ballesteros i Miguel Moreno.
La Nera Larrañaga que ens ha enviat el recorregut dels caminadors.
Ens fa il·lusió que avui hem rejovenit amb la nova Mossenaire, la Maria Expósito Merino, que la veiem a la primera fotografia amb en Teiuc, el gos d'en Juanjo. Gràcies per estrenar-te a Mossenaires, Maria. Ah!, i ser la nostra bandera de caminaire!
Carlos Rodríguez, per ser la nostra bandera de corredor, que a més junt amb en Fran són Mossenaires amb solera.
Bé, no pararíem d'agrair a tothom, el que ha estat la trobada on els caminants han anat als plans de Ca n'Arnella, fent sis quilòmetres i els corredors a la Font de la Tartana, amb deu quilòmetres.
Ja us heu apuntat per a demà? A què esteu esperant! http://inscripcio.mossenhoms.be

Maria, nova Mossenaire, amb en Teiuc
Clicla el vídeo    si els vols veure a Youtube 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Gràcies per tenir aquest espai en compte i t'emplacem sempre que vulguis a acompanyar-nos, tant entrenant per molts llocs, com amb tot tipus d'escrits així com a esmorzars i molts temes anar inimaginables i esperem que et sigui útil. Encara que la part més important és l'Entrenaments Torre Mossèn Homs - Terrassa a les 08:00. És molt bo trobar altres elements per afavorir el nostre plaer per fer esport plegats.

Gràcies per tot i fins aviat.

Mossener